Ik heb geen DigiD. Is dit een probleem? 12 juni 2025 11:06 Bijgewerkt Nee, u kunt ook zonder DigiD inloggen, met een gebruikersnaam (e-mail) en zelf gekozen wachtwoord. Verwante artikelen Kan ik ondersteuning krijgen bij de aanvraag? Moet ik mij registreren om een parkeerproduct te kunnen aanvragen? Waarvoor kan ik allemaal terecht bij het Digitaal Parkeerloket? Parkeervergunning aanvragen Ik ga verhuizen binnen de parkeerschijfzone. Moet ik mijn ontheffing wijzigen?